Головна
Регистрация
Вхід
П'ятниця
26.04.2024
19:20
Вітаю вас Гость | RSS
Щастинська обласна санаторна школа

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 51
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
освітній портал Педагогічна преса 

Міністерство освіти і науки України
 Информатика 

Мета і завдання навчального курсу "Інформатика"

Метою навчання курсу «Інформатика» є формування і розвиток  предметної ІКТ-компетентності та ключових компетентностей для реалізації творчого потенціалу учнів і їх соціалізації у суспільстві, що забезпечить готовність учнів до активної життєдіяльності в умовах інформаційного суспільства та їх спроможність стати не лише повноцінними його членами, а й творцями сучасного суспільства.

Завданнями навчання інформатики в основній школі є формування в учнів здатностей, знань, умінь, навичок і способів діяльності:

  • проводити основні операції над інформаційними об’єктами, зокрема створювати та опрацьовувати інформаційні об’єкти в різних програмних середовищах;
  • здійснювати пошук необхідних інформаційних матеріалів (відомостей) з використанням пошукових систем, зокрема в Інтернеті; 
  • алгоритмічно, логічно та критично мислити;
  • висувати нескладні гіпотези навчально-пізнавального характеру і перевіряти  їх при розв’язуванні практичних задач з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ);
  • використовувати засоби ІКТ для обміну повідомленнями та організації співпраці при розв’язуванні навчальних, в тому числі які виникають при навчанні інших предметів, дослідницьких і практичних життєвих завдань;
  • планувати, організовувати та здійснювати індивідуальну і колективну діяльність в інформаційному середовищі;
  • безпечно працювати з інформаційними системами.

Цей курс розглядається як необхідний інструмент, який в сучасному інформаційному суспільстві сприятиме більш успішному навчанню учнів, формуванню предметної і ключових компетентностей, всебічному розвитку дитини шкільного віку. ІКТ розглядаються в курсі  як об’єкт, і як засоби навчання.

Предметна ІКТ-компетентність та ключові компетентності

В основу побудови змісту навчання інформатики й вимог до загальноосвітньої підготовки учнів покладено компетентнісний підхід, відповідно до якого кінцевим результатом навчання інформатики є сформовані на основі здобутих знань, вмінь і навичок, досвіду навчальної та життєвої діяльності, вироблених ціннісних орієнтацій, позитивної мотивації предметна ІКТ-компетентність та ключові компетентності, зокрема інформаційно-комунікаційна, навчальна, комунікативна, математична, соціальна, громадянська, здоров’язбережувальна.

Інформаційно-комунікаційна компетентність як ключова – це здатність ефективно використовувати ІКТ у навчальній, дослідницькій і повсякденній діяльності задля вирішення інформаційних задач.

Формування ключової інформаційно-комунікаційної компетентності учнів, зміст якої є інтегративним, відбувається у результаті застосування ІКТ під час вивчення всіх предметів навчального плану, реалізації діяльнісного, особистісно орієнтованого  та компетентнісного підходів.

ІКТ-компетентність  для даного курсу є одночасно і  предметною. 

Предметна ІКТ-компетентність розглядається як здатність учня застосовувати в конкретній життєвій та навчальній ситуації, в тому числі проблемній, набуті знання, уміння, навички, способи діяльності щодо  добору відповідних ІКТ та їх використання  для пошуку необхідних даних, їх аналізу, організації, перетворення, зберігання, передавання  з дотриманням етичних і правових норм та вирішення завдань предметної галузі.

Предметна ІКТ-компетентність учнів виявляється у таких ознаках:

  • розуміння наукових основ інформатики, фундаментальних понять і питань створення й опрацювання даних, принципів побудови й функціонування засобів інформаційних і комунікаційних технологій;
  • розуміння ролі інформатики та ІКТ у сучасному інформаційному суспільстві;
  • вміння аналізувати прості інформаційні процеси, що відбуваються у живій природі, суспільстві та техніці, будувати інформаційні моделі реальних об’єктів і процесів;
  • здатність раціонально використовувати комп’ютер, комп’ютерні засоби, мережні технології та програмні середовища для вирішення компетентнісних задач, які виникають в конкретній життєвій і навчальній ситуаціях та пов’язані з пошуком й опрацюванням даних, їх зберіганням, поданням і передаванням;
  • здатність алгоритмічно мислити при плануванні, організації діяльності, зокрема навчальної;
  • здатність ефективно планувати і організовувати свою діяльність з використанням ІКТ;
  • здатність спілкуватися та співпрацювати з використанням ІКТ для виконання різноманітних завдань, в тому числі комплексних;
  • готовність дотримуватись правових і морально-етичних норм при роботі з даними і програмними продуктами;
  • вміння безпечно працювати з комп’ютерним і комунікаційним обладнанням, використовувати засоби захисту даних. 
Полезные ссылки            

 

Министерство образования и науки, молодёжи и спорта Украины:                          
http://www.mon.gov.ua

Википедия - свободная энциклопедия:
 
http://ru.wikipedia.org

 Безопасность детей в Интернете:
http://disted.edu.vn.ua/media/bp/html/etusivu.htm

 Online Карты мира:
http://maps.google.com

 Музеи Украины: фото, статьи:
http://prostir.museum

 Институт инновационных технологий:
http://iitzo.gov.ua/

 Школьные сочинения, рефераты, короткие переводы, английские темы, лекции для школьников:
http://www.allsoch.ru/

 Математические олимпиады и олимпиадные задачи:
http://zaba.ru/

 Географическая энциклопедия:
http://geoman.ru/

 Детский портал:
http://solnet.ee/

Все про мультфильмы:
http://www.myltik.ru/

Электронная библиотека:
http://ukr-lib.com/

Учительский портал
http://www.uchportal.ru/

Острів ЗНАНЬ
http://ostriv.in.ua/

 КОЛОСОК
http://kolosok.lviv.ua/

КЕНГУРУ
http://www.kangaroo.com.ua/index.php

ЛЕВЕНЯ
http://www.levenia.com.ua/

 

 

 

 

 


Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz